Löpning

Ny månad innebär nytt träningsschema. Just nu ligger fokus på vårruset som är om några veckor i Västerås.

Dagens pass skulle vara ett lätt pass på 4km och snittiden 7min/km ca.

Inledde dagen med sovmorgon och ordentlig frukost sen bar det iväg ut. Regnet droppade men vad gör det.
Första 2,5 km gick lätt och bra sen var de som att de tog tvärstopp, kroppen ville inte mera och benen kändes som bly. Men om de står 4 km på schemat så är det 4 km som gäller. Tog mig runt 4 km och hade god marginal på tiden när jag stannade klockan.

Just nu saknar jag passen där allt bara flyter på men jag vet att de passen kommer så småningom.


Nu väntar en lördagskväll på jobbet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elin springer

Vägen mot nya personbästa och nya utmaningar

RSS 2.0